Biz de 9. Aydan felaket emziğe zor bela alıştırdım beni ısırmaya kanatmaya başladı sonra emziği bıraktı beni emzik yaptı gece 10 sefer uyanır meme ağzından düşünce uyanıyor geri ağzına verip yanımda uyutuyorum.o kadar uykusu desteği azalsın diye uğraştım tüm çabam boşa gitti şimdi memesiz ne uyuyabiliyor ne bişey artı bi de yemek de yemeyi bıraktı dişten sanırım büyüyünce geçecek bi ay sonra geçecek diyorum ama sanki kaldık böyle