uykuyahassrett bence de kazimakla alakasi yok, çok haklisinuz once kazit kazit diye tutdururlar kazitdiktan sonra da yszik olmuş niye yaptin derler, bem de içimden geldiği gibi yapicam kazitmak istemiyorum ve yapmycm, sadece ön tarafi çok gözüne geliyor, biraz oralari kesip düzeltirim diye düşünüyorum