Arkadaşlar merhaba, bebeğim 13 aylik, 1 yaşından sonra saçlarını tam kazitacağım demiştim ama şuan kiyamiyorum, herkes yanlis yapdiğimi soyluyor, parka çikiyorum, parktdkiler bebeöin saçı çok ince tüy gibi , bazi yerlero kel diyorlar, kazit saçi güzel çikar diyorlar annem babamda tutdrular kazit diye, ama ben kiyamiyorum ve korkum var şuan saçlari sari , benim de saçim kucukken sariymiş kazitdikdan sonra sacim birsz daha koyu cikmis, şimdi kazitrsam sac rengi değişir diye istemiyorum, hem de yaz geliyor ona guzel kombinler yapib sacini faıan kazitinca istemiyorum, ama etrafdan asiri derece de baski var her kes bebeğime kotuluk yapdiğimi soyluyir, yani hic bebeğinin sacini kazitmayan ama normal saclari olan cocuklar var mi? Etrafnzda ve ya kendi deneyimlerinzde? Bebeğimin saci arkadan uzanmiyor hep onden uzaniyor ve ortasi dolu kenarlar biraz kellik var gibi