Bizim amcamız çocuk doktoru közüm dört aylık beşine girecek ona gösterdim ve şunu dedi eğer ateşi yoksa çocuğa antibiyotik başlamayın bize buhar verdi Nisa’n başına kadar kullanın dedi havalar ısınınca geçer. Hırıltısı vardı buda öksürük yapıyordu balgamdan dolayı nefes alamıyordu tedaviye amcamızın dediği gibi başladık çok şükür şimdi iyi ve buhar vermeye devam ediyorum. Eşim de hemşire virüsten dolayı hasteneye bile götürmeden atlattık çok şükür elinizden geldiğince götürmeyelim bebişlerimizi hastaneye☺️ Ateş olunca şurup ile inmezse öyle götürün derim ki çocuklarda 38 derece.bile normal kabul ediliyor diyeceklerim bu kadar rabbimmherkesin yar ve yardımcısı olsun güzel anneler ☺️☺️❤️❤️