58goktugum Salgından ötürü hastaneye gitmeye korkar olduk. Benim de bebeğim 2,5 aylık. Aynı sorunu yaşıyoruz iki gündür. Nane kaynatip içine biraz da tatlandırmak için şeker ekleyin. Günde iki kez verin. Korkmayın hiçbir zararı da olmaz. Boğazını yumuşatacaktır. Saglikli gunleri olsun tüm bebişlerin 🙇♀️