anne232 somurtkansirin O kadar az ki resmimiz aramızda kilometreler var yanyana gelince de hiç aklımıza gelmiyor bir de görünce çok mutlu olsun istiyorum
anne232 Tugcebb Yanında olsam öyle şeyler yaparım ki hatta en büyük hediye yigenleriyle gitmem olur keşke gidebilsem 😣😓
deleted20517 anne232 yorumların hepsini okudum bence tatil hediye edebilirsiniz,veya aranızda mesafe var anladığım kadarıyla süpriz yapıp ansızın yanına gidebilirsiniz
anne232 deleted20517 Su an gidebilmem mümkün değil çocukların okulu var oğlumun birinin eğitimi var 😓 Aslında hepsi bahane 1.2 gün bile olsa anada o kadar iyi gelir ki ama eşim malesef olumlu cevap vermez 😣
anne232 deleted20517 Çalışıyor gelme imkanı olsa herhalde ilk yapacağım şey buraya bilet alırım biliyorum en çok bizi özledi bizde onu 😓
anne232 boncuk_29 Allah razı olsun canım araba için hava temizleme cihazı bakıyorum o fikir çok güzel oldu ❤️