kukuleta 1.si asısını kesinlikle ihmal etme tedbir al git 2.si yenidoğan reflüsüdür 6aylıkken geçti bizimkide bardak bardak kusardı kilo alamamıştı bebeğim kusmaktan sonra aptamil anti reflü ve anne sütü gittik şu an yaşıtlarını katlar😀 annesi zor biliyorum bu zamanlar geçiyor ve hemen unutuluyor inanki biraz sabır ve emek istiyor sadece 😊