kukuleta Bebeğim cok kusuyor adeta Nerdeyse her yemekten sonra yedikten sonra dik tutuyorum bi müddet ama yine kusuyor hastaneye götürmek istiyorum özele. ama annem evden cıkarma diyor virüs sebebiyle. Cuma günüde 1 aylık olacagı için aşısı var yine cıkarma diyor
Emirasaf_e kukuleta kesinlikle kimseyi dinleneyin asi onemlidir yapilmalidir bosuna sart kosulmuyo onlara ve bebeğiniz buyuk ihtimalle bebek reflüsü bir doktorun gormesi sart sizde arastirailirsiniz belirtilerini faln
DogaLina kukuleta daha çok küçük gerekli tüm önlemlerini al ve git. Henüz bebegi tanıma aşamasındasın neye nasıl reaksiyon veriyo ögrenmen lazım. Aşıyo zaten yaptırman lazım. Aşılar gerçekten çok önemli.
hamzarzgr kukuleta öncelikle geçmiş olsun benim oğlum 6 ay boyunca dediğiniz gibiydi günde 7 8 kere üst değiştirirdim aldığım önlüğün haddi hesabı yok ancak çözüm bulamadım yeni doğan reflüsü varmış 6.ayda bıçak gibi kesildi çok şükür ancak sizde götürün tüm tetkikleri yaptırın tekrar geçmiş olsun
kukuleta Emirasaf_e bende reflü diye düşünüyorm reflü yatagındada yatırıyorum geçen öyle cok kustu ki burnundan bile geldi
Busme Benim de bebeğim 45 günlük her memeden sonra kusuyor bazen emmeden bile kustugu oluyor arkadaşında dediği gibi günde 6 7 kez üst değiştiriyorum ne önlük dayanıyor ne de Kıyafet doktorumuzun tek dediği fazlasını kusuyordur kilo alımında problem yoksa hiç bişey yapmıyor doktorlar
hamzarzgr kukuleta toz bir ilaç verdiler ama kullanmak istemedim anne sütü ile karıştırılıyordu kullanmadım ilaca bağlı olsun istemedim
handhnde kukuleta anne sütüyle mi besleniyor? Eğer öyleyse yediklerinize dikkat edin diyet yapın. Anne sütünden aldığı besinleri hazmedemiyordur.
kukuleta handhnde anne sütüyle besleniyor zaten süt diyeti yapıyorum bebegm iki hafta önce ishal olmustu o sebepten
Swtlna 14 aylık oğlum ateşlendi, düşüremedik bir türlü, mecburen önceki akşam gittik hastaneye ama sizin için yorum yapamıyorum, kendi kararınız olsun bence
2-bebek kukuleta tamda kusmayla ilgili bişey yazılmışmıdur diye girdim foruma,reflüden şüpheleniyorum bende süreklide aglıyor ama bu şartlarda dr a götürmekte istemiyorum🤦🏻♀️
AselElcin kukuleta randevu saatine kadar arabada bekle. Hastaneden çıkınca mutlaka yıka bebeği sende yıkan.
Fatma_FLZ Biz bugun 2.ay aşımız olduk sağlık ocağında Maske eldiven takip gittim Yattığı yeri dezenfektan döküyorlar zaten ama Ben alt açma bezi götürdüm tek kullanımlık onu serdim hemen Sağlık ocağında çıkarken de attim Banyo yaptiramdigin içinde Eve gelibce çocuğun kıyafetlerin battaniyelerini fln ve kendi kıyafetlerimi hemen makinaya attim
kukuleta Fatma_FLZ bende götüreyim peki aşı cok acıtıyor mu ateş oluyomu birisi bana gitmeden önce calpol ver demişti