Aysun2112 acemianne3 hamile Kalmak için önce adet değil yumurtlama olur. Yumurtlama olur hamile kalmazsanız adet olursunuz. Hamileyi kalmasaydınız âdet olacaktınız. Bence gebelik var
acemianne3 Aysun2112 tekrarladım çizgi göremedim. Adet olamama acaba başka biseyden kaynaklı olabilir mi? 🫤
acemianne3 linosko1 tekrarladım negatif 🙏 yani o çizgiyi bile göremiyorum dayanamadım artık tekrar yaptım
acemianne3 Alparslansmother haydi ben çizgi görüyorum psikolojik olarak görenler nasıl gördü inanın bende anlamadım