acemianne3 ![https://mutluresim.com/images/2026/05/11/XKbmei.jpg] çok saçma bir durum yaşadık ve gebe kalmak asla istemiyorum. Umarım yaniliyorumdur iki gün önce yaptığım testte sanki belirsiz bir çizgi gördüm beş dk içerisinde bu arada. Arkadaşlarım da gördüklerini söylediler ama birde siz bakın nolur gebe olamam değil mi? 😥 Bebeğim daha küçük. Bu arada emziriyorum ve düzenli bir adetim yok en son üç ay önce adet görmüştüm oda kısa sürdü iki gün felan. O ilişkiden sonra bir buçuk haftadır adet olacakmisim gibi bir sancı çekiyorum ama ne gelen var ne giden.
zeylul acemianne3 Adet yoksa ovulasyon da yoktur. Çizgi de göremedim ben testte. Umarım gönlünüzce olur sonuç 🙏🏻🤍
fymygtglc acemianne3 çizgi ben de göremedim …Allah nasip etmişse olacaktır . Hayırlısı olsun hakkınızda
acemianne3 ipeksiiimom iki tane almıştım ki kere yaptım ikisi de böyleydi ve o testle kızımı öğrendim bozuk çıkma ihtimali çok düşük aslında.
acemianne3 Bade38 evet yumurtalık yine yumurta uretirmis aslında korkum da o benim doktor demişti çünkü. Adet olmamana güvenme diye.
suheyliii acemianne3 bence bi 3-5 gün daha bekleyin tekrar test yapın. Bende bişey göremedim. Sanki diğer çizginin yansıması gibi gözükmeyen bişey duruyor. Biraz daha bekleyip öyle test yapsan daha iyi olur inşeAllah.
acemianne3 suheyliii bekliyorum şimdilik içim içimi de kemiriyor kan versem çıkmaz zaten sanmıyorum. Bide sonrasında baktım çizgi gözle görülür hale gelmiş ama o kuruma çizgisiydi muhtemelen. Hayırlısı olsun diyelim teşekkür ederim 🙏❤️