sevdekarakayacitaci Bende anne sütüne ek gün içinde mama veriyorum. Çaycı yerine mioji kettle modelinden aldım çok memnunum bi bakın isterseniz ☺️
asilhanmoms sevdekarakayacitaci yorumlarda icine biberon koyanida gordum bu sekilde bi kullanimi var mi
sevdekarakayacitaci asilhanmoms evet var bazen sağıp dolaba koyduğum sütleri o şekilde de ısıtıyorum 🙏🏻
asilhanmoms tazeannecikkk yaa cogu yorum karaca demis bende bi bakayim su an indirimde var @accountant
accountant asilhanmoms homendde de aynı model var anneme ondan aldık daha denemedik bir bak istersen onada
asilhanmoms lovebanb sizdeki 4in 1 modeli sanirim digerinde cay kendi kendine demlenmiyor diye biliyorum