Mama suyu hazirlayan caycilar nasil sizce kullaniyor musunuz bebegimi mamayla besliyorum caydanlikta su kaynatip ilitip sonra suzerek termosa koyuyorum gece 1 kere gunduzde 6 kere besleniyor bu beslenmelerden 2 si anne sutu yani gunde 5 kere mama hazirliyorum bebegim 3 aylik su an cayci alacagim kettleim bozuldu ama mama suyu hazirlayanlardan mi alsam yoksa dumduz bi cayci mi alsam kararsiz kaldim sizler ne kullaniyorsunuz