GezginPaNDa nazlicanq sizi üzmek istemem ama oğlum doğduğu sürekli ağlıyor hiç uyumuyordu kırkı çıksın geçer dediler 6 aylık olsun geçer dediler 3 yaşına kadar geçmedi Allah’a şükür 3 yaşından sonra düzeldi
beyzzsenturkk_ nazlicanq kolikse gazlıysa bilemem ama normal bebekler 2. ayın gelmesiyle tıkanıyor 3. aya kendisi cıkarmayı öğreniyor geçiyor
ayshababy02 nazlicanq daha başka oluyor ilk günler gibi değil gece gündüz ayrımı başlıyor mesela beslenmek istedinde direk uyanmıyor ataklar vs oluyor onlarda geçiyor herşey daha başka oluyor ama hiç bir şey kolay olmuyor onlara uyum sağlıyoruz