sym9 bu kadar pimpirikli olmayın, siz ne kadar dogması için beklediyseniz , onlarda bekledi hasta falan değilse neden öpmesinler. Yarın birgün büyüdüğünde de öpmüyor sarılmıyor sevmiyor diye post açacaksınız. Bırakın insanlar torunlarını diledikleri gibi sevsinler hem ne demişler sakınan göze çöp batar