sym9 bebeğim 6 aylık olacak nerdeyse hala öptürmüyorum hatta normalde çekindiğim babama bile öpemezsin diye söyledim hastasın sen diyo bana, annem bizi bile küçücük öpermiş o hassas zaten o konuda, yetişkin insansınız öpmezseniz ölmezsiniz ama o bebek sizden bi hastalık kapsa, valla ben bilmem minicik bebek öpmesinler, uyarmadan da olmuyo ama çocuğum için kimin kırıldığını pek önemsemiyorum ben açıkçası, zamanında yapmışlar çocuk öpselermiş doya doya ben napabilirim, siz haklısınız, pimpirük de değil bu, onlara sorsak çocukları için ölürler öyle çok seviyolar ya anlamaları lazım bu da bizim çocuğumuz, korumak en doğal hakkın. Keşke laf dinleseler. Birine çocuk emanet ettin diye bakıyo diye öpmeye hak mı doğuyo. Biri bana bi torba meyve verse emanete canım çekti diye içinden izinsiz almaya da hakkım var o zaman. Çocuğumuz eşya değil bi insan.