EEslem Kızlar 3 aylık bebeğim var 4 gündur göğüsumu tutmuyo onceden tutuyodu simdi tutmuyo uykuluykem verim diyorum o zamanda uyuya kaliyo ac olsa uyanır mı sizce mesela bu saatte uyuyo gece 12 kadr kalkmiyo
ElifHuseyin EEslem benim oğlumda 2 ay 24 günlük uyuduğu zaman çok uzun uyuyor bende huzursuz oluyorum aç diye. Doktora sordum aç olsa uyanır dedi. Sağlık ocağındaki ebeye sordum aç olsa bile uyanmaz dedi. Kararsız kaldım uykusunda memeyi alırsa veriyorum.
Ftmaomr EEslem canım çok normal benim de oğlum 2 aylıktan beri akşam 8 de yatar çoğu zaman 12 de uyanmaz bile ben emzirrdim yanı hiç merak etme o artık 4 5 saat deliksiz yatabilir
EEslem Vicdanim hic rahat degil ac kalıyor a ac olsa da uyanır diye düşünüyorum sizce yanlış mı düşünüyorum
Frdbgmgnc Genelde uyanır aç bebekler büyüdükçe öyle sık emmez zaten gece 1 yada 2defa kalkıyoruz biz 2ay 10gunluk bebeğim bı buçuk aylıkken meme reddi yaşamıştık memeyi tutmuyodu öyle bişey değil demi
ElifHuseyin Frdbgmgnc bende gece iki defa emziriyorum ama oğlum kendi uyanmıyor ben uyku da veriyorum ancak sütüm azalır diye de korkuyorum
Frdbgmgnc Aç olduğunu dusunuyosaniz burnunu sıkın topuğunu sıkın elinizle uyandırıp vermeye çalışın yinede
Sukusu_ ElifHuseyin bende aynısını yaşadım doktor uyandırma dedi sağlık ocağı uyandır dedi bende 3 saatte bir gece uyandırıyorum.
nhlaslan Post üstte kalsın diye yazıyorum. 3 aylık oğlum var. Bazen 4-5 hatta 6 saat uyudugu oluyor. 6 dan sonra mutlaka altını açıp bezini değiştirip sonra konuşup uyandırıp emziriyorum. 6 saati geçti mi aç diye vicdan yapıyorum ve memelerim taş gibi oluyor. Hemde memelerim için uyandırıyorum
mrym66_ nhlaslan ne zamandan beri böyle acaba benim kızım 43 günlük gündüz uykusu pek fazla yok gecede 3-4 kere uyanıyor bazende gece uyanık kalıyor
1Mother1Boy Benim oğlumda 2 ay 12 günlük karnı tok olduğu halde uyumuyor. Gece gündüz uykusuzum.😔 Aç olsa huzursuzluk yapar endişelenme.
nhlaslan Omerasaf38 gece 2-3lere kadar uyumuyor. Gündüz de memede uyumalar haricinde neredeyse hiç uyumuyor. Taakati kalmayıp gece 2-3 de pes ediyor…yoksa nerdeee soluksuz 6 saat uyumak 😣
Feden1985 EEslem ruya ogunu yapin 3saatte 1 uyandurmadan kucaginiza alin memeyi verin agzina kokusundan bulur emer eger ac degilse emmez zaten. Ama uyandirmayin. Uyandirip emzireceginiz donem 40 gundu ve gecti. Uyku duzenin oturmasi icin uyandirmayin. Buyuk kizimada kucuk kizimada aynisini uyguladim ikisininde uyku duzeni oturdu ve kilolari iyi masallah 😊
Badevehande Zaten 3 saate bir emzir tutmaması normal daha erken çünkü karnı tok uyumak istiyor demekki. Uykuya da ihtiyacı var artık acıkırsa uyanır zaten annesi
Nagehan08 EEslem benm kızım 4aylık ve aç olduğunda hafiften kıvranıyor. Ama uyanmasada iki saat sonra kendim emziriyorum, ağzını açmazsada hafiften çenesini oynatıyorum refleks olarak emmeye başlıyor o zaman, uykusuda bölünmüyor.
ElifHuseyin Sukusu_ ben uyandırınca geri uykuya çok zor dalıyor😞 o yüzden 5-10 dk olsa uykusunda emziriyorum
Tuba01 Bnmkide geceleri uyanmio aglamiyo saat 11 gbi yatiyo saat 5 gbi uyanio bnde endiselendim bak doktora sormak hic aklima gelmedi
DogaLina EEslem bende aynısını yaşıyodum ama aç olsa uyanır merak etme. Benim kızım gündüzleri 3 saatte bir besleniyo mamayla beslendiği için. Geceleri 5.5 saatre bi kalkıyo. Hatta geçenlerde bende çok aşırı panikledim. Dışarı cıkmustık cok yorulmuş akşam 6 da yedi sonra sabah 6 da yedi 12 saat 😟 şoka girdim verdim hiç bi şekilde mamayı almadı. 6 da kendi uyandı ve yemek istedi. 4 aylıgız daha