90larpop 2. Aydan sonra aynen bizde böyleydik geceleri 1 saat başında bekliyordum ki 30 40 cc mama içsin. 5 aylığa doğru ek gıdaya geçtim bende. Neredeyse 2 yaşına girecek yemesi hala problemli ve zor. Ben aşırı yıprandım beslenmesinden hala daha devam ediyor malesef hiç bir çözümü yok bende her yolu denedim. Uykudayken vermeyi deneyin ben az da olsa o şekilde verdiriyordum