90larpop benim kızımda böyleydi ne çektik ne,enjektör,kaşık,neler neler.Hiç 1 grm almamıştı o ay.Zorla 50-60ml içiriyordum 4 aylık bebeğe.üstelik 1,5 kilo doğmuştu.6.5 aylıkken tam anlamıyla düzeldi.Kilosu geride kalmıstı ama 1 ayda toparlamıstı. Dilini birknteol edin pamukçuk var mı? Yoksa,gezdirerek içirin,evin içinde koşturuyordum,oda oda geziyordum,biara banyoda içiyordu sadece😵💫 genelde uykuda içiriyordum hep.biberonun ucuna karadut özü 1-2 damla sürüyordum ona kanıp 20-30ml içiyordu,sonrasınj ağlata ağlata kaşıkla.dıkkatını çekecek birşeyler bularak vs.çok yormustu.ve ikizide bu kdr olmasada aynı seyleri yaşattı🥲