sseydabal sizi aşağıda uyandırıp odaya öyle alıyorlar ama ben odaya geldiğimi falan hiç hatırlamıyorum. Hatırlayan da oluyor bu arada bu tamamen kişisel. Odaya geldikten yarım saat sonra falan bence tamamen kendimdeydim. Merak etmeyin anestezi için gerekli testleriniz yapılıyor zaten ve ameliyat süresince anestezi doktoru sürekli takip ediyor. Yani uyanmama gibi bir durum olmaz inşallah.🙏 benden önceki hastayı uyandırırlarken gördüm ben ameliyathanede. Adıyla sesleniyorlar kendine gelip cevap verince yukarı çıkarıyorlar hatta o biraz geç cevap verince ben de panik olup ee ya ben uyanmazsam demiştim o kafayla uyutulunca uyanırken sürekli ben uyandım mı demişim 😂😂