sseydabal ilk uyandığımda aşırı ağrıdan pişman olmuştum ama odaya çıkıp ağrı kesiciyi alınca geçti. Bol bol buz kompresi, bende tampon yoktu. İlk birkaç hafta dik pozisyonda yatmanız gerekecek. Seyahat yastığı ile rahat etmiştim ben oturur pozisyonda. Kafamı sağa sola koymak için, aşırı tavsiye ederim. Ağızdan nefes almaktan dudaklarınız çok kuruyacak, iyi bir nemlendirici edinin. Burun içini temizlemek için de bebek burun temizleme çubuğu öneririm, cillop gibi açılmış hissedersiniz. Şimdiden geçmiş olsun