sry46 geçecek canım anne. Hiç merak etme. Sürün az da olsa ver mutlaka. Ben ilk iki gün hastanedeydim zaten. Sonrasında eve geçtim sağmayı hiç bırakmadım 3 saatte 1 devam. Küvözde hortumla besliyorlardı. 4.günde ben emzirmeyi denemek istiyorum dedim. Hemşire ihtimal vermedi ama denememe izin verdi. Tuttu yavrum da şükür. Ertesi gün hortumu çıkarıp vermişlerdi kucağıma🙂 hastaneden çıktığında emmeyi öğrenmişti çoktan. Sabredin güzel günler yakın. Bana 1 hafta da kalabilir 1 ay da diyordu doktor. Hep belirsiz konuşuyorlar