sry46 inanır mısınız aynı şeyi yaşadık 2 gün suni sancı fitil balon ne varsa denediler normal doğum için bebeğim kaldıramadı acil sezaryene alındım 37+1de doğar doğmaz küveze girdi solunum sıkıntısı dediler sonraki gün akciğerinde hava var dediler ordaki havayı çekmişler 6 gün kaldı ilk başta ne ben emzirebildim ne o emebildi zaten biberon veriyorlardı ama durumu stabil olunca gözlem amaçlı 2 gün tuttular o sürede sürekli emzirmeye gittim elimden geldikçe emin olun sandığımızdan daha güçlü bebişler bize bakan doktorlar da ümitli konuşmuyordu kendisi dedi doktorum şu gün çıkacak derim çıkamaz seni ümitlendirmiş olurum diye siz hep olumlu düşünmeye çalışın o kadar iyi anlıyorum ki acınızı emin ellerde bakılıyor bebişlerimiz hemen iyileşip çıksın inşallah minik