Eymn27 aynen öyle canım ben sadece tuzlayınca ter kokmaz rivayetine inanmadığım için tuzlatmadım riskli olduğunu söylediğimde büyükler pekte takmadı biz yaptık sizlere diye ama ben iki kere tuzlanmışım terim kokuyordu o yüzden bunun için gerek yok dedim ondan tuzlatmadım yoksa insan evladının canı yanınca ne yapacağını şaşırıyor sizi anlayabiliyorum ben sadece ilk doğum yaptığım hafta antibiyotik kullandığım için pişik olmuştu hiç bir şey işe yaramadı desitin mavi krem var o bir gün de geçirdi derisi yüzülmüş gibiydi yara içindeydi doktor da antibiyotik yapıyor ama bırakamazsın dedi dikişlerim açılmıştı enfeksiyon kapmıştım ama o kremle bir gece de geçti şükür sizin de tuzlu su yaramış zaten denizde de yaralar çabuk iyileşmiyor mu mantıklı aslında :)