Deletedmom118 Eymn27 çocuk bariz mantar olmuş Allah aşkına doktora getirin. O yavrucuk ne kaşınıyordur ,ne yanıyordur. En azından travazol sürün ,kendimden biliyorum doktor vermişti bebeğime. Lutfen doktora gidin lutfen. Geçti zannedersiniz geçmez o.
Eymn27 Deletedmom118 gittim zaten doktora 3 hafta yapmadığım denemediğim şey kalmadı buradan post da açmıştım buradan söylenenleri de yaptım doktorun dediğini de yaptım ama hiç biri ise yaramadı en son mecburen bu işe kalkıştım zaten bende ilk karşıyım tuzlamaya ama ne yapım çaresiz kalmakta istemedim yaptım çok şükür düzeldi
Songultugra Eymn27 tuzlu su ile önce yıkanır sonra sampuan su ile durulanır biz böyle yaptık tahrişte olmadı sıkıntıda olmadı ve çoguda böyle yapıyor
Alissss Bende önce yaptirmicam dedim ama bu güne kadar tanıdığın ve teri ağır kokan tüm kişilerden tuzlanmadigini öğrendim. Demek ki var dedim büyüklerimizin bir bildiği. Benim bebeğimin göbek bağı düşünce annem ve teyzem sütün içerisine bir tutam tuz koyup bebeğimin vücudunu bu süt ile yıkayıp 5 dakika beklediler..sonra balla ovdular ve banyosunu yaptırdılar Şuanda bebeğim 6 aylık çok.sukur ne pişik ne başka bir sıkıntı yok. Ben ve kuzenlerim hep bu yöntemle.tuzlanmisiz çok şükür hicbirimizin böbrek rahatsızlığı yok.
Byzgl_2019 Eymn27 bizim insanlarımız tuzlamayj abarttoğı için korkuluyor bu kadar. Çocuğu tavuk gibi tuza yatırmıyorsun zaten. Bir maşraba suyun içine bir kaşık tuz atıyorsun. Koltuk altı ayakları vs sürüp hemen yıkıyorsun. Tuz vucuduna beş dk bile temas etmiyor.
Byzgl_2019 AnneBebek1 hadi sen yeni annesin bilmiyorsun annen koskoca kadın nasıl bilmez tekrar yıkanması gerektiğini. O çocuk öyle kalır mı. Bilmeyen uyduruk şekilde yapanlar yüzünden hem çocuklar böyle zarar görüyor hemde tuzlamak denince korkunç birşey miş gibi bakılıyor
Kbrsmh46 Eymn27 Ben tuzlamadım tuzlamadiğım icinde pişman oladum hatta tuzlamaya da karşi degilim . Tuzlanmayan bebeklerin teri kokar derler bana göre de öyle benim şahsi fikrim
Mom35 Eymn27 bebeğimi tuzlamadim. Ama bildiğim kadariyla bebeklerin tenini sertlestirmek, hassasiyeti azaltmak için bir avuç tuzu suya atıp yikiyorlarmis. Teri kokmasin diye de yapılıyor ama yine de kokanlar var.
Burcubayram01 Eymn27 biz hastaneden gelir gelmez ball tuzu karıştırır bekletir biraz yıkarız sonra üç cocugumdada bunu yaptı annen kaynanam pişik sorunu gerçekten yaşamadım üç banyosunda yapariz
AlpOzlem11 Kimisi tuzladım işe yaradı diyor kimisi işe yaramadı diyor zaten 2 seçenek var ya yarıyor ya yaramıyor şunları bebeklere yapmayın ya Allah aşkına misal beni annem tuzlamamış ben hiç ter kokmam terlememde ama eşim olcak kişinin annesi onu baya baya tuzlamış adam terliyor terde kokuyor saçmalık yani öyle bişey yok hurafe bunlar ve bebeğin cildine zararlı. Gözle görülür bir zararı yok diye bu faydalı olduğu anlamına gelmiyor ki.
AlpOzlem11 AlpOzlem11 hayır yani tuzlayalar terlemiyor pişik olmuyor diyor ya hani bu tamamen tesadüf şunu anlayın artık. Tuzladınız diye çocuk terlemiyor pişmiyor sanıyorsunuz ama öyle değil tuzlasanızda tuzlamasanızda o çocuk zaten ter kokmucaktı. Siz hemen tuza bağlıyorsunuz işi öyle değil işte
Dgndrmz Eymn27 tuzlmak bebege zararlı bişey ve sacma bişey cocuk balıkmı kokmasın dye tuzluyolr ha szın pişiği kavurdu ondan iyi gelmiştr bnce kesınlıkle öyle bişey yapmadım hiç pişik olmadık cok sukur bu tarz batıl inançlarıda uygulamayn canm bebegıne zarar verebılırsın gecmş olsun
EsilYadem Eymn27 kesinlikle faydası olduğuna inanıyorum çünki annemde beni tuzlamış ve hiç terlemiyorum terlesemde çok çok az ve hiç bir şekilde kokmuyor terim ben bunu tuzlamaya yoruyorum.
Eymn27 EsilYadem aynen annemin 5 tane çocuğu oldu hepimizi tuzladi sadece bir kardeşimi tuzlamais hiç birimiz 2 gün duş almasak korkmuyoruz ama tuzlanmayan kardeşim bir günde 2 defa duş alsada kokuyor ya bende tuza bağlıyorum bu durumu hem ben kokmasın diye tuzlamadim pişigi geçsin diye tuzladim ve ise yaradı
Eymn27 [silindi] lütfen kelimelerimize dikkat edelim edep cizgimizden çıkmayalım ugun görmuyorsaniz bunu güzel bir dille söylersiniz cahil falan olmuyor lütfen 🙏🙏🙏
Eymn27 Prensinannesii06 inşallah olmaz canım çünkü çok kötü oluyor çaresizlikten herseyi yapıyor insan o durumda
Byzgl_2019 Eymn27 tuzlamakla dalga geçenler evlerine tuz lambası alıp kırk yaşından sonra da kendilerini tuz odalarına kapatır tuzda şifa ararlar. Ama bebeği bir tas tuzlu su dökmeye ooooo cahillik derler