miniminisevgilimm prensvemom anladım canım doğru ve iyi bir eğitimle çok güzel ilerlemeler kaydedebilir tanısı küçük yaşta konulmuş bu büyük bir avantaj annesi 🌼 bir de otizmde beslenme düzeninin çok önemli olduğunu,bu yöntemle ilerleme kaydedenlerin olduğunu söyleyen doktorlar var onu da araştırmanızı tavsiye ederim.
kucuksevgilim prensvemom bizde önce beyin de kist olduğunu öğrendik Nöroloji doktoru zararsız için su dolu kese dedi önemsiz gibi konuştu bi kaç hafta sonra da otizm tanısı aldık bunların etkisi mi acaba ya haftada 3 gün ergoya başladık 2 günde özel eğitim ekliycez bakalım ne olucak belirsizlik çok yıpratıyor insanı
prensvemom kucuksevgilim kelimeler tükendi artık bende, çok üzgünüm başımıza böyle bir şey geldiği için. Umarım en kısa sürede iyileşir yavrucaklar 🤲🏻
berk58 nura97 merhaba yeğeniniz kaç yaşında konuşmaya başladı benimde abimin oğlu otizmli şuan 7 yaşında hala konuşması yok maalesef 😔
nura97 berk58 merhaba. Tam hatirlamiyorum ama 4 yas civariydi sozler diyordu. Hic kelimesimi yok yoksa cumle kurmuyor anlaminda mi konusmuyor?
kucuksevgilim prensvemom seni çok iyi anlıyorum bu süreçte var maalesef bol sabır gerekiyor ve umarım bol gelişmeler alırız belirsizlikler kalkar tanı aldıktan sonra düzgün uyku girmiyor gözüme araştırmaktan düşünmekten geçer diye umut etmek istiyorum
minnakanneyim prensvemom peki ne zman fark etmiştiniz belirtileri mesela gel deyince geliyor muydu dışarı çıkacağınızi anlıyor muydu
berk58 nura97 hiç kelimesi yok gibi bir şey yani arada “hala, aç, ver , baba , “ gibi 3-4 kelimesi var bunlarıda ay da yılda bir söyler bişey isteyince ya kendi gidip yapıyor yada elinden tutup götürüyor . Bayada büyüdü dediğim gibi 7 yaşında 😔