beybitolat biz 1 yaşında iken az çok bir şeylerden şüphelendik ama konduramadık, daha sonra belirtiler çoğaldı öncelikle
“isme tepki vermemesi
“Göz teması kurmaması
“Hiç kelime olmaması, sadece baba ama bilinçli olarak değil.
“Oyuncak arabayı sürmek yerine sürekli tekerlerini çevirerek oynamak.
“Her yere dilini sürmesi, oral arayış.
“Teyze, dayı, anneanne, büyükbaba bunları bilmemesi ve bunlara tepki göstermemesi
Bunlar başlı başına birer belirtiydi, zamanla daha da çoğaldı. En başta ufak belirtiler varken fark etmişken konduramayıp götürmediğim için çok pişmanım.