hayalperest__ tazeanneyimbennn benim yarısı çıkmış yarısı da yer olmadığı için gömülü kalmış uyuşturup çekti ameliyat dikiş falan yapılmadı umarım size de gerekmez.
mhtp16 2 tane çektirdim o uyusmadan hicbisey hissetmedim sonra uyuşukluk geçince de bişey hissetmedim ateş Ağrı yapmadı
gonulsenim tazeanneyimbennn geciktirmeyin çok rahatlayacaksınız çıktığınız anda bile şişlik oluyor ama hassasiyet bile olmuyor ki benimki baya gömülüydü rahat yemek yedim
ysm53 tazeanneyimbennn ya bilirim o ağrıyı diş ağrısı illet bir şey. Apse var demek ki vakit kaybetmeden git antibiyotik kullanınca geçiyor zaten apseli de çekmez doktor. Geçmiş olsun 😕
mhtp16 @tazeanneyimbennn evet canım cektirmeden önce çok ağri vardı yemek yiyemiyordum aldırdım rahat ettim kendine zulüm etme sende bence çektir kurtul
monica50 tazeanneyimbennn benim de yan gömülüydü azcık ucu görünüyordu geçen ay çektirdim dikiş atılmadı beklediğimden çok kolay çekildi ama tabii ki ilk gün baya ağrısı oldu başım çok ağrıdı ikinci gün hafif ağrı vardı atlattım