tazeanneyimbennn Kızlar birkaç gündür dişim çok ağrıyor kendisi yarı gömülü acaba çektirsem mi diyorum çünkü artık yemek yerken zorlanıyorum çektirenler bana taktik verir misiniz hani sonrasında çok ağrıyor mu ateş yapıyor mu ama cidden ağrıyor artık bayağı
hayalperest__ tazeanneyimbennn ben iki tame çektirdim çektikten sonra akşamına geçiyordu ateş ağrı falan yok
ysm53 tazeanneyimbennn bende ağrı ateş vs yapmadı benim ağrım da yoktu ama çürümeye başlamıştı doktor çekelim gitsin dedi zaten bi işe de yaramıyormuş 20likler diğerlerini de çektir bi ara falan diye söylemişti artık bizimki çekmeyi mi seviyordu yoksa o dişlerin cidden bir işlevi mi yok bilmiyorum. Ama basit bir şey zaten iltihap falan yoksa sorun olmuyor.
gonulsenim tazeanneyimbennn ameliyat oluyor o yapılırken nekadar uyusturucu olsa da hekimin manevraları sinir bozuyor sonrası mis iki gün şiş olur ama yemek yiyebiliyorsunuz antibiyotik kullanırsınız o bölmeyi temiz tutmak adına gargara var ateş falan olmuyor
tazeanneyimbennn simseklivekalpli yani şu anki kadar ağrıyor mu bilmiyorum da şu an kulağım bile ağrıyor ya
g0mze Antibiyotik kullanırsan çabuk toparlarsın emzirme yada hamilelik engel değilse. Ben hamileyken çektirdiğimde antibiyorik kullanamamıştım o çok zorladı sadece
tazeanneyimbennn ysm53 ya zaten birkaç gündür ağrıyodu şimdi ağzımın içi biraz şişti kulagimin içine boynuma falan vuruyor ağrısı boğazıma vuruyor
simseklivekalpli tazeanneyimbennn çekim zor olabiliyor benim full gömülü olduğu için çok zordu 3 5 gün ağzımı açamadım mesela. Ama kolaysa tabiki ağrı az olur
ysm53 tazeanneyimbennn o zaman antibiyotik veriri ilk sonrasında çeker bir şey anlamazsınız tam gömülü olsa biraz daha zor oluyor ama dışa doğru diş varsa kolay
tazeanneyimbennn simseklivekalpli benimkinin yarısı çıkık et kalkmış alttan gelmiş birazı etin altında
tazeanneyimbennn ysm53 yarısı çıkmış canım yarısı da içerde gibi ama gözüküyor beyazlığı üzerinde et var şişmiş
simseklivekalpli tazeanneyimbennn her türlü dikişli olacak ama 1 hafta dikislere ve yediklerinize dikkat etmeniz lazım bu yüzden
ysm53 tazeanneyimbennn en kısa zamanda git doktora canım iltihap ilerlerse ağrısı daha dayanışmaz oluyor
hayalperest__ tazeanneyimbennn benim yarısı çıkmış yarısı da yer olmadığı için gömülü kalmış uyuşturup çekti ameliyat dikiş falan yapılmadı umarım size de gerekmez.
tazeanneyimbennn gonulsenim teşekkür ederim zaten bu ağrıyı çekmektense gidip aldırmak çektirmek daha iyi
ysm53 tazeanneyimbennn ya bilirim o ağrıyı diş ağrısı illet bir şey. Apse var demek ki vakit kaybetmeden git antibiyotik kullanınca geçiyor zaten apseli de çekmez doktor. Geçmiş olsun 😕