annisoldum aynak merhaba. Henüz emeklemedi ama sürünerek istediği yere gidebiliyor kollarından tutunca yürümeye adım atmaya başladı. Doktoru dün ayak egzersizi önerdi. Emeklemeden yürüme ihtimali varmış ☺️
aynak annisoldum iyi maşallah, bizimki de canı isterse emekleme pozisyonuna gelip kendini öne doğru atıyor 😂
annisoldum aynak bizimki de habire kafasını vuruyor. Kenar koruyucular oluyor sanırım birde kafa koruma yastığı var. Yelek gibi giydiriliyor
annisoldum aynak benimki de çok düşüyor ama dişi yok çok problem yaşamıyoruz birde sürekli tetikteyim 😁
aynak annisoldum bizde de diş yok ama dudak bağı felan zarar görürse Allah korusun, bende yakasından boynundan tutuyorum 😂 bazen yetişemiyorum, anlık oluyor kestiremiyorum
aynak KLORAK emekleme pozisyonunda duruyor kendini öne doğru atıp ilerliyor, dudağı yüzü felan zarar görüyor, böyle mi başlıyor bebeler
annisoldum KLORAK şu an benim oğlumda roket gibi sürünüyor. Annemler dün gelip gördüler emekliyor diyorlar ama bence tam emekleme değil
KLORAK Eevettt yatağınızın üzerinde alıştırma yapın bide emekleme pozisyonundan oturma pozisyonuna geçince tam emekliyorlar