annisoldum 4 ay 23 günlük oğlum poposunu kaldırıp geri geri sürünüyor. Özellikle dünden beri koltuk altına girecek kadar gitmeye başladı. İleri ne zaman gitmeye başlar acaba? Böyle olupta ne zaman ileri sürünür ya da emeklerler merak ediyorum 🥹
istanbul12 annisoldum bu her bebekte değişen bir durum ama 1 aya ileri doğru gitmeyi de keşfeder diye düşünüyorum ben Yine de acele etme o ne zaman hazır hissederse kendi gider zaten
aynak annisoldum benimde 3 gün sonra 5 ay olucak , 1 hafta sonra poposunu kaldırıp ayakları ile ittirip öne doğru gider :)
busmah61 annisoldum maşallah baya erken başlamış bizde 15 gündğr geri geri gidiyoruz popo üstünde gidiyoruz ama emekleyip öne gidemiyo ya bende çok emeklesin istiyorum 7 ay 5 günlük
annisoldum istanbul12 biraz heyecanlıyım dünden beride fazla çabası var bir umut ileri gider diye bekliyorum bakalım inşallah 1 aya ileride gider teşekkür ederim 🙏 ☺️
aynak annisoldum 1 ayı bulmaz , benim bebeğim se 1 hafta arayla öne doğru gitti , oyun matında hem öne hem arkaya gidiyor ama çabuk yoruluyor 😂 kafasını yere koyup ağlamaya başlıyor 😄
annisoldum aynak ayy inşallah ya benimkide öne gitsin bir an önce sürünsün emeklesin diye aşırı heyecanlanıyorum 🥹🥹 benim oğlumda başlarda mutlu bir şekilde geri gidiyor ama bir yerden sonrada sinirlenip bağırıyor 😁😁
aynak annisoldum kız neden bi an önce olup emeklemesini isteyip heyecanlanıyorsun emekleyince tehlikelerde geliyor 😂
annisoldum busmah61 geri geri gidince emekleme yakın diyorlar bence sizinkide yakında emekler. 8-10 ay arası emeklemeleri normalmiş zaten ama ben daha erken olsun diye heyecanlanıyorum ☺️
annisoldum aynak hiç durmuyor şu an bile ne kucakta duruyor ne mama içerken duruyor ana kucağında bile durmuyor. Hem şişko hemde çok huysuz bari emeklesin peşimde dolansın. Evde bile her yere kucağımda taşıyorum artık kas yaptım sırtım belim dayanmıyor 😂😂
aynak annisoldum bizde öyleyiz kucak istiyor uykuya direniyor , ama emekleyince onlar bisimmdeğil , bnce biz onların peşinden koşacak gibi
annisoldum aynak destekli oturuyoruz şu anlık ama sürekli öne doğru devriliyor maalesef 😁😁 sizinki oturuyor mu