stupendouss Bebeğimi beslemeye ve uyutmaya çalışmaktan, ağlayınca susturmaya uğraşmaktan başka bir şeye vaktim kalmıyor. Ve bundan dolayı da eksik hissediyorum gereken başka şeyleri yapmıyormuşum gibi. En çok da çok ağlayınca dertleniyorum, meme veriyorum üç beş saniye emiyor hevesle sonra başlıyor ağlamaya süt gelmeyince. Memede sakinleşmesi gerekirken sinirleniyor daha çok. Off yavaş yavaş azalsa da içimdeki o burukluk geçmiyor zamanla geçer inşallah