portakalliordek bizde durum soyle oldu bebegim 2,5 aylikken ben cok hasta oldum geceleri esim bakti ben baska odada uyudum esim her aglamasinda kalkip mama vermemis emzik vermis emzik verince uyuyunca oda yatip uyumus bende internette bir doktorun videosuna denk geldim sey diyordu her uyanma aclik uyanmasi degildir bebeklerin uyku donguleri varmis uykuya nasil daliyorsa ona ihtiyac duyuyormus mesela bebeginiz sizi emerek uyuyorsa her uyku dongusunde gogusunuzu istiyor ama benim bebegim beni emmiyor emzikle uyuyor o yuzden emzigi verdigimizde uyuyor acsa zaten emzik verdigim an atiyor asla kabul etmiyor