annisoldum ben gerçekten anlamıyorum. 1 hafta önce geldi günlerce kaldı annemlerde o zaman elinden ayağından vs ful öptü uyarmama rağmen. Sonra gitti kendi kardeşine bir hafta kaldı dün geri gelip 1 saat oturup otobüsüne yetişmeye gitmiş geleceğini kimse bilmiyordu ben de işe gittim aramış kapıdayım çat kapı gelmiş dün nasıl bir öpme oldu ne temas yaşadılar bilmiyorum annem de tam bilmiyor çünkü bir ara mutfağa kahve yapmaya gitmiş ve dudağını farketmemiş zaten ben gittin mi diye görüntülü arayınca gördüm ve şok oldum gerçekten dünden beri evde cenaze çıkmış gibi beynim yanıyor sürekli ağlıyorum