Kızlar bebeğim 9 aylık ben de bir aydır işe başladım ve yarım gün çalışıyorum. Annem bize gelip bakıyor öğlene kadar. Şimdi benim bir kuzenim var yaşça benden çok büyük çocuklukta hep beraberdik ablamlarla ama şimdi şehir dışına taşındılar bazı sebeplerle. Bunlar evlenmedi ve benim çocuğuma takmış durumdalar istanbula geldiğinde günlerce burda kalıp bebek sevdiler. Annemlerle çok yakın oturuyoruz orda kalıp Hergün bize geldiler vs. Bunun bugün dönüş bileti varmış 1 haftadır gitmişti kendi kardeşine. Ben işyerindeyken çat kapı annemi aramış geldim otomatiğe basar mısın diye neyse bu gelmiş ben işten gelene kadar gitmiş bilet saati geldiği için be yetişemedim. Bu ablam geçmişte çok uçuk çıkaran biriydi burda da şimdi geldi ev ev gezdi misafir olarak. Birden içime kurt düştü anne uçuk var mıydı dedim dikkat etmemiş annem. Ve bu kuzenim ben yanağından öpmüyorum elinden öpüyorum kafasında geldiğinde elini habire öpüyordu bebeğim de anında gözünü kaşıyor yada ağzına sokuyordu kaç kez elini silmiştim şimdi ben işteyken Allah bilir elini yüzünü kaç defa öptü. Neyse dur dedim görüntülü arayım içim rahat etsin şu ekran görüntüsü aldığım şekildeydi dudağı söyledim abla sen uçuk mu çıkardın o çok tehlikeli çocuklar için dedim yok canım işte grip oldum biraz sizden gittikten sonra dudaklarım dışarı attı her grip olduğumda atıyor artık eskisi gibi uçuk çıkarmıyorum dedi. Sizce inanmalı mıyım? Bebeğimi son kez görmek için uçuk da olsa gelebilecek kapasitede bir insan çünkü bebeğe takmış halde ben anlamadım. Uçuk olsa da bu kurumuş haliyle bulaşır mı düşünmekten kafayı yiyeceğim ağladım üzüldüm annemle tartıştım bir sürü olay oldu