seda1234567 8-9 ay gibi emeklemeye ve tutunup koltuklarda sıralamaya başlamıştı, özellikle hiçbir şey yapmadım ama ben bebegimi altı aylıktan itibaren sürekli yorgan serip yerde bırakıyordum oyuncaklarıyla, öyle Puset beşik içinde büyüttüüğüm bir çocuk olmadı yani rahat rahat dönebilsin hareket edebilsin diye hep yerde bıraktım, salonumuzda sehpayı da kaldırmıştım boş alan da çoktu, yerde oynaya oynaya koltuklara kadar sürüp tutunup kalkmayı çok çabuk öğrendi kendi kendine. 11 aylık iken de annemlere yazlığa gitmiştik, orada iyice sıralıyordu bir gece hepimiz otururken bırakıverdi kendini 8-10 adım attı karşıdaki koltuğa kadar kendi kendine gitti sonra da yürümeye başladı, 1 yaş doğum gününde desteksiz eni konu yürüyordu.