seda1234567 7,5 aylikken tytup benden ve ya koltuktan kalktdi,8 aylikken hem emekledi, hem de tutarak siraladi, 11,5 aylikken ilk adim atdi desteksiz,1 yasinda yürüdü, herkes bu cocuk 10 ayinda falan yurur demişti ama bebeğim çok temkinli, düşmekten korkar şuan da oyle, yani her bebek farkli , ben 16 aylik yuryn bebekte gördüm, 9 ayinda yürüyen de
Ben desteklemek için ellerinden tutup yürütdüm, yürüteç ve ya yürüme arkadaşı kullanmadım