efeninannnesi bu kiloya normal doğum oluyor hatta bir sene önce sezeryan üstüne bu kiloya normal doğum yapan biliyorum. Tabi her dr yapmıyor işlerine gelmiyor sayılı iyi dr lar yapıyo. Ben iki sene önce sezaryen oldum 34 yaşındaydım… ondan öncede 9 sene öncesi yine aynı sekilde rahim ameliyatı için sezAryen oldum. Sana tavsiye edeceğim sey şu olur… yarım uyuşmanın iyi yanı da var kötü yanlarıda var onu iyi arqştır öyle karar ver derim. Korse ben takmadım ama pişmanım kesinlikle acıdan can havline aman boş ver deme. Sıkı bi şey de olaa giymeli giy. Toparlansın göbeğin. Ben ameliyattan sonra bebeğimle ilgilendim sürekli haraket ettim sizinde zaten başka çocuk varmış haraketli bi hayatınız olacak gibi.. bu haraket direk hayata karışma kolay toparlanmayı sağlıyor ve acı azalıyor. Doğumdan sonra sürekli yürüyün iyileşmeye faydası müthiş. Onun dışında ağar şeylere her iki doğumdada gerek yok. 40 gün ne için toparlanmak dinlenmek için. Dinlenin bir can taşıdınız içinizde kolaymı