mavigibibakti hiç kimse sakin değil emin ol eğer desteğin yoksa annelik hiç öyle kolay bir şey değil. Seni öyle iyi anlıyorum ki bebeğim hiç ek gıda istemedi sevmedi, kilosu hep 4.ayda meme reddiyle beraber hep sınırda gitmeye başladı sonra zaten nesin alerjisi çıktı mamayı hiç bir şekilde istemedi o yüzden diyet ve emzirmeyle devam ettik her gören ay ne kadar küçük bilmem ne söyleyip duruyordu o kadar üzülüyordum ki o yemedikçe ben sinir krizleri geçiriyordum eşim de 12 saat çalışıyor anca akşamları 1-2 saat görüyor çocuğu neler yaşadım bir ben bir Allah biliyor çok zorlandım ama şuam 4 yaşına girmek üzere çok şükür son 1 senedir kilosu boyu toparladı daha önce doktor önerisiyle vitamin takviyesi vs de kullanmıştık o zamanlar sizin bebeğiniz kadar falandı herhalde o da işe yaramıştı ama uzun süreli bir plan olmadığı için bir noktada hep tıkandık. Zamanla beslenme düzeni oluştu, çok yemek seçer ama yediklerini onun için daha besleyici hale getirmeye çalışıyorum ve evet ekranla yiyor biliyorum iyi bir şey değil fakat hiç yemeyip gelişiminin etkilenmesindense bu kadarına izin veriyorum gerçi benimki artık büyük sizinki kadar küçükken kitaplarla oyuncaklarla oyalayarak balkonda kuşlara vs bakarak yedirebildiğim kadar yediriyordum. Demem o ki kimse mükemmel değil kimse kusursuz değil tek sinirlenen sen değilsin ve sinirlendin diye kötü anne de olmadın, insansın ve duyguların var sinirlenmen, üzülmen, yorulman çok normal tek tavsiyem yemek konusunda zorlama seninle masaya otursun bırak yediği kadar yesin şuan ana besin kaynağı hâlâ anne sütü o yüzden içini ferah tut zamanla her şeyin düzeleceğini bil kendine yüklenme eminim ki çok iyi bir annesin🌸🫶🏻