mavigibibakti annenize sorun bizemhiç sinirlenmiyor muydun diye. Hiç kolay değil çünkü. Onlar sizi sakinleştirmek için söylüyor. Çocukla çocuk olma dedikleri gibi. Siz sinirinizi ya da o anki duygunuzu yönlendirecek başka Bişr şey bulun. Çok zor oluyor biliyorum çünkü ben de tamamen desteksizim ve şu an ikinci bebeğimi büyütüyorum. Bugün kızımın (büyük olan 26 aylık) 2 yaş krizlerinden biri tuttu ve ona kızdım. Kalktı ağladı bağırdı sonra sakinleştim diyerek benim yanıma geldi. Ben de uğraşıyorum, bir şeyler yesinler, sağlıklı olsunlar, gelişimleri iyi olsun diye. Ama inanın inatlaşınca ya da zorlayınca daha beter oluyor. Kazanan bebek oluyor.