3kedili2bebekli boncuk_29 hayır ya öyle şeyler düşünmeyin öyle olsa gündüz de başımıza iş gelebilir ben gece çok çıkarım oylesine yürüyüşe bile çıkarım
surprizbebe boncuk_29 ben çıkıyorum ama kendi arabamla gidiyorum. 8 gibi çıkıyoruz kızlarla bazen. 11-12 gibi dönüyorum
suheyla92 boncuk_29 ben taksimde calisiyoken gece 11de isten cikip metro+metrobus yapip eve geliyordum hicbisey olmaz korkarak yasanmiyor