boncuk_29 ben vardiyalı çalışan biriydim eve gece 12de geliyordum eve geldiğimde esim uyumuş oluyordu. Şansa bizim burada oturan arabasi olan birisi varsa daha erken gelirdim çok sukur su ana kadar bir sey olmadi. Bir de otobüste son duraklarda oturuyordum bomboş geliyordum.