hellomy99 Umarım biz o noktalara gelmeyiz, tabii önceliğimiz onlar doysun mutlu olsun da nasıl olursa olsun. Emmeye devam etmesini çok istesem de bıraksa bile bu süreci zorlaştırıp inatlaşmak istemiyorum o da çok huzursuz oluyor. Dün hiç yaşamadık mesela, umarım geçmiştir ya da geçmek üzeredir bekleyip göreceğim