3 ay 7 günlük bir bebeğim var, emmeyi çok seviyor neredeyse mememden hiç ayrılmıyordu ta ki 2 hafta öncesine kadar. Her şey iyi hoş gündüz uykusu geliyor diyelim memede uyumayı sevdiği için mememe alıyorum birden çığlık atarak ağlamaya başlıyor kafasını geri çekiyor emmek istemiyor. Yay gibi geriliyor gazı var gibi. Biraz gazını çıkarıyorum tekrar memeye alıyorum yine aynı. En son ayağa kalkıyorum kucağımda sallaya sallaya sakinleştiriyorum memeyi veriyorum öyle alıyor. Biraz sakinleşip iyice emmeye başlayınca oturup emzirmeye devam edebiliyorum. Bu aralar gaz problemi tavan yapmış durumda zaten ama sadece gazdan olduğunu düşünmüyorum. Günde 10 kere emziriyorsam 5-6sında böyle. Gece kalkıp emmesi iyi, keyfi çok yerindeyse de problem yok ama çoğunlukla böyle. Bir de gece uykumuz düzelmişti her akşam aynı saatlerde banyo yaptırıp emziriyorum sonra uyuyordu ama 2 haftadır o da yok çığlık atarak ağlıyor zorla ayakta emzirip uyutuyorum, ağlamaktan gece boyu iç çekerek uyuyor. 4. ay atağı mı diyorum ama erken gibi, akıl verin lütfen bunu yaşayan anneler var mı sizce hangisi?