cahillesohbetikestim merhaba ığdır düşünür müsünüz bilmiyorum ama genel olarak düşünenlere fikir olsun diye yazıyorum küçük şehir ama yanındaki ağrıya göre çok daha güzel bi şehir devlet hastanesi küçük biz genel olarak özeli tercih ettik hem devlette randevu bulunmuyor hemde aşırı kalabalık okulu bilemiyorum bebeğim küçük Iğdır yazın aşırı sıcak kışında pek soğuk sayılmaz merkeze kar yağmaz heryer genelde yürüme mesafesinde insanları biraz garip ama genelde herşey elinizin altında akşam 9da bile çıksam sıkıntı olmuyor Kars çok güzel bir şehir gezme açısından ama aşırı soğuk ağrıya güzel diyemem hem soğuk hemde şehir bana çekici gelmedi açıkçası