teachermom_ cahillesohbetikestim ipka vermedik daha ama bende şurada bekleyim kim nereyi tercih ediyor bizede fikir olur ilerki yıllar için 🤗
busesar cahillesohbetikestim benim eşim de polis biz şanlıurfa suruçtayız hiçbir imkan yok maalesef sadece urfa merkeze antep’e falan yakın olması güzel
cahillesohbetikestim birkizbiranneblog hiçbir bilgim yok üstte kalsın Van da lojman çok diyorlar doğru mu
Mery103 cahillesohbetikestim Vandayım canım merak ettiklerini sorabilirsin lojmanlar var bitanesi kapandı yıkılacakmış ama lojman sırası çok fazla 2 senedir arkadaşlarıma sıra gelmedi
cahillesohbetikestim Mery103 yaa bende lojman çok rahat gelir diye duymuştum ilçeleri de mi öyle peki lojman sıkıntılı mı
Pnarferah Mery103 tayinden gelenlere öncelik veriyorlar çünkü o yüzden sıra düşüyor sıra gelmiyor bize 4 senedir gelmedi eskişehirdeyiz biz tayinden gelenler hep önümüze geçti
Mery103 birkizbiranneblog rica ederim öyle duydum bende canım zaten çok fazla boş var orada kimseyi almıyorlar kantine gidiyoruz genel de oraya hep görüyorum 🌸
Mery103 cahillesohbetikestim ilçeler hakkın da bilgim yok canım ama kiralardan dolayı lojmana talep çok
1Dost cahillesohbetikestim İstanbul. Ben gitmek istemiyorum ya :( aslında gitsek bile araştırma h yakın bölge vermek zorundalar hastalık sebebiyle kötü ücra yer olmaz ama istemiyorum işte
Mery103 Pnarferah bilmiyorum canım biz lojmana başvuru yapmadık ama arkadaşlarım var bekleyen görev bitecek sıranın gelecek umudu yok
Pnarferah Mery103 yok ya gelmiyor o sıra çok zor ben gideceğim gelmedi yani öyle düşünün şimdi inşallah doğuda çıkar diye ümiddd ediyorum