Iğdırda 4 yıllardır görev yaptik her şeyiyle kötü. Askeri sadece para olarak görüyorlar ve sürekli kaziklaniyorsun. Biz de insanız diye sitem ettiğimizde işine gelirse al gelmezse ac kal diyorlar. Çalışma sistemi olarak eşim jandarma olmasına ragmen surekli görevlere gidiyordu. Orası dogu rahat bi çalışma şekli beklenemez. Sağlık sistemi berbat ötesi. İmkan yok surekli baska şehirlerde hastane işini yürütmek zorundasın. Eğitim eh iste ama her türlü kreş, okul var. Sosyal hayat bekleme hicbir şey yok. Güvenlik açısından cok iyi Allah var sıkıntı yaşamadık. Çalışma sistemi herkesin ataması ve kurumu olarak farklılık gösterir. Karargahta görev yaparsa 8-5 ama karakolda olursa o zaman koca yüzüne hasret gidersin. Bu da sizin elinizde olan bir şey degil biraz başındaki komutanlara bağlı. Insanlari olarak iyisi de var kötüsü de var. Ama iyisi 1 elin parmağını geçmez. Ilcedeydik ama her türlü pislik, her türlü olay vardi halk arasında. O 4 yil gecse diye gun saydık resmen ama memnun olup(özellikle parayı sevenler) uzatanlar oldu. Ben ordan ayrılırken igdir il sınırından çıkışında arabadan inip oynadım. O kadar kötü.. iyi insanlar gerçekten var ama Allah da o iyileri ordan tez vakitte kurtarsın.. memleketin 4 köşesini gezdim 1 tek igdiri sevemedim. Gerisi sizin bileceğiniz is
Daha önceki yazdığımı kopyaladım bu kadar reklam çıkarken tekrar yazmakla uğraşamazdım 😂 eğer esiniz polisse inanın çok rahat. 4 yil yaşadım ama polislerin is yaptığını hic görmedim desem yalan olmaz. Polislerin görev bölgesine bile jandarmalar bakıyordu. Çay içerek mesai dolduruyorlardi. Polis ise yazın asker ise kaçın 😂