hilal2609 bende oglumdan sonra gebe kalıp kanama şikayetiyle devlete gittim hafta sonuydu acilden giriş yaptım bebegı kaybetmişiz diyerek benı hemen kürtaja aldılar,iyi geçmişti,bebegi kaybetmeden kürtaj alırlarmı bilmiyorum bence bır kadın doguma git istenmeyen gebelık dersın kürtaj olmak istiyorum diyince yapar herhalde,yeter ıkı tane bacım Allah olmayaba versın benımde ınsallah ıkı tane olcak fazlasını istemiyorum hatta yasın otuzdan faylaysa paylat