2 oğlum var 4 ve 2 yaşlarında şuan kan testinde hamile olduğumu öğrendim 1 hafta önce 10.2 beta çıktı 2. Baktırmadım adette olmadım 3 gün gecikti. İlişki sonrası ertesi gün ilacı içmiştim. Son doğumum da plasenta kopması yaşadım ve 3. Hamilelik riski olur dediler ve ben doğum yapmak istemiyorum bu ay içinde özele verecek bir bütçem yok haftanın geçmemesi için kürtaj olmam lazım ama maddi imkanım yok geçmişte de yaşanılan olumsuz durumdan devlet kürtaj yapar mı ?