cizgilidefter yeni doğan ilk üç aylık dönem gerçekten annenin hiçbir şekilde kendine vakit ayıramadığı biraz sancılı bir dönem. İyi yönünden bakın ki anneleriniz destek olmaya çabalıyormuş, benim başımda bir de sürekli köstek olan kayınvalide vardı. Ben açıkçası ilk üç aylık dönemi atlattıktan sonra rahatlamıştım özellikle 5.06 ay civarı hele ki uyku düzenini de oturtabilirseniz günün çoğunu uyuyarak geçiren bir bebeğiniz olacak ve uyku aralarında kendinize vakit ayırabileceksiniz, beslenme arası da uzayacağı için anneanne babaanne veya babaya bırakıp 1.02 saatlik dışarı çıkışlar yapabilirsiniz üç aydan sonra.