Oğlumda 4 aylıkken başlamıştık. O zaman doktorumuz mama alıyor diye erken başlatmıştı. Kızımın doktoru 4 ay kontrolünde daha ben konuyu açmadan mama da aliyor diye ek gıdaya başlama gelecek ay kontrolde planlarız dedi. 13 günümüz kaldi sabırsızlıkla bekliyorum. Sabahları süt içerken zorluyor çünkü bir an önce ilk öğününü kahvaltı yapmak istiyorum.